רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי אנליסט לחקר שוק ומומחה שיווק?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי אנליסט לחקר שוק ומומחה שיווק
תפקיד אנליסט לחקר שוק ומומחה שיווק הוא לחקור את תנאי השוק בשוק מקומי, אזורי, לאומי או מקוון. כולל איסוף מידע וזיהוי מגמות בולטות כדי לקבוע מכירות פוטנציאליות של מוצר או שירות, או בכדי לייצר קמפיין שיווקי. איסוף המידע יכול לכלול מידע על מתחרים, מחירים, מכירות ושיטות שיווק והפצה. הוא עשוי להשתמש בטקטיקות חיפוש בתחום השיווק, לנתח מדדי אינטרנט ולפתח המלצות להגדלת הדירוג במנועי החיפוש ונראותם לשווקי היעד.
משימות נפוצות:
- הכנת דיווחים על ממצאים, המחשת נתונים בצורה גרפית ותרגום ממצאים מורכבים לדוחות כתובים ומסודרים.
- איסוף וניתוח נתונים על דמוגרפיה, העדפות, צרכים והרגלי קנייה של לקוחות בכדי לזהות שווקים פוטנציאליים וגורמים המשפיעים על ביקושי המוצר.
- עריכת מחקר על אסטרטגיות שיווק ודעת צרכנים, תוך שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע שונים בתחום השיווק, סטטיסטיקאים, סוקרים ואנשי מקצוע אחרים.
פעילויות נפוצות:
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
ניתוח נתונים או מידע:
זיהוי העקרונות הבסיסיים, הסיבות או עובדות מידע על ידי פירוק וניתוח המידע לחלקים.
-
פירוש מידע לאחרים:
תרגום המידע או מתן הסבר לגבי משמעותו וכיצד ניתן להשתמש בו.
מאפייני אישיות בולטים של אנליסט לחקר שוק ומומחה שיווק:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
-
תמיכה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
חשיבה אנליטית:
המקצוע דורש ניתוח מידע ושימוש בהיגיון כדי לטפל בבעיות.
-
תשומת לב לפרטים:
המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
אינדוקציה:
היכולת לשלב פיסות מידע כדי ליצור כללים או מסקנות כלליות (כולל מציאת קשר בין אירועים לכאורה לא קשורים).
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
כְּתִיבָה:
תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.
-
הבנת הנקרא:
הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
-
חשיבה ביקורתית:
שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Adobe Systems Adobe InDesign
- Adobe Systems Adobe Illustrator
- Adobe Systems Adobe Creative Cloud
- Adobe Systems Adobe AfterEffects
- Amazon Redshift
- Apache Hadoop
- Apache Hive
- Apache Pig
- Apple macOS
- Aprimo Marketing
- Cascading Style Sheets CSS
- Data entry software
- Drupal