רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי אסטרטג בתחום חיפוש ושיווק באינטרנט?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי אסטרטג בתחום חיפוש ושיווק באינטרנט
אסטרטג בתחום חיפוש ושיווק באינטרנט מנתח ומשתמש בטקטיקות של חיפוש ברשת כדי להגביר את החשיפה והמעורבות בתוכן, מוצרים או שירותים במכשירים או ממשקים התומכים באינטרנט. עליו לבחון התנהגויות ודפוסים של שאילתות חיפוש במנועי חיפוש ולנתח את המידע. כמו כן, על האסטרטג לנתח מחקרים, נתונים והשימוש בטכנולוגיה כדי להבין את כוונת המשתמשים ולמדוד תוצאות לצורך אופטימיזציה.
משימות נפוצות:
- איסוף וניתוח מדדי אינטרנט שונים, כגון ביקורים באתר, זמני שהייה, מספר דפים נצפים פר ביקור, נפח עסקאות והכנסות, תמהיל תעבורה ותנועה, שיעורי הקלקות, שיעורי המרה, עלות לרכישה או עלות לקליק ועוד.
- זיהוי מדדי ביצוע מרכזיים (KPI) ודיווח על מדדי אלו בעקבות קמפיינים של פרסום דיגיטלי.
- סיוע בהגדרה או באופטימיזציה של כלי ניתוח למעקב אחר התנהגויות של מבקרים באתר.
פעילויות נפוצות:
-
אינטראקציה עם מחשבים:
שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
-
ניתוח נתונים או מידע:
זיהוי העקרונות הבסיסיים, הסיבות או עובדות מידע על ידי פירוק וניתוח המידע לחלקים.
-
עדכון ושימוש בידע רלוונטי:
להיות מעודכן בחידושים טכנולוגים ויישום הידע החדש בעבודה.
מאפייני אישיות בולטים של אסטרטג בתחום חיפוש ושיווק באינטרנט:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
-
תמיכה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
תשומת לב לפרטים:
המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
חשיבה אנליטית:
המקצוע דורש ניתוח מידע ושימוש בהיגיון כדי לטפל בבעיות.
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
הבנת הנקרא:
הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
-
פתרון בעיות מורכבות:
זיהוי בעיות מורכבות ובדיקת מידע הקשור לפיתוח והערכת אפשרויות ליישום פתרונות שונים.
- Apache Solr
- AJAX
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Cascading Style Sheets CSS
- Elasticsearch
- Drupal
- Facebook
- Google AdWords
- Google Analytics
- Hypertext markup language HTML
- JavaScript
- LinkedIn
- Marketo Marketing Automation
- Microsoft Access
- Microsoft Dynamics