הכוונה ייעוץ לימודים
גובה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי גובה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי גובה

תפקידו של גובה הוא לאתר ולהודיע ללקוחות על חובות גבייה קיימים דרך הדואר, הטלפון ובמקרים מסוימים ביצוע ביקורים אישיים על מנת לגבות אותם. תהליך הגביה כולל קבלת תשלום ורישום הסכום לחשבון הלקוח, הכנת הצהרות ותצהירים למחלקת אשראי אם הלקוח לא מגיב, פתיחת הליכים מתקדמים יותר במידת הצורך וכדומה.

משימות נפוצות:

  • רישום מידע אודות מצבם הכלכלי של הלקוחות ומצב מאמצי הגבייה.
  • איתור ועדכון הלקוחות על חשבונות וחובות בדואר, בטלפון או באמצעות ביקורים אישיים כדי לגבות תשלום.
  • איתור ופיקוח חשבונות וחובות, באמצעות מחשבים ומגוון מערכות אוטומטיות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
  • תיעוד / הקלטת מידע: הזנה, תמלול, הקלטה, אחסון או שמירה על מידע בכתב או בצורה אלקטרונית.
מאפייני אישיות בולטים של גובה:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
ביצועי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מתמטיקה: ידע בחשבון, אלגברה, גאומטריה, חשבון, סטטיסטיקה ויישומיהם.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • תפיסה חברתית: להיות מודעים לתגובות של אחרים ולהבין מדוע הם מגיבים כפי שהם מגיבים.

- טכנולוגיות -

  • Healthcare common procedure coding system HCPCS
  • Intuit QuickBooks
  • Medical condition coding software
  • MEDITECH software
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Dynamics GP
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Word
  • NetSuite ERP
  • Oracle JD Edwards EnterpriseOne
  • SAP
  • Internet browser software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?