הכוונה ייעוץ לימודים
חתם ביטוח

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי חתם ביטוח?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי חתם ביטוח

חתם ביטוח בודק בקשות בודדות לביטוח כדי להעריך את מידת הסיכון הכרוך בקבלתן.

משימות נפוצות:

  • בחינת מסמכים שונים בכדי לקבוע את מידת הסיכון הקיימת מגורמים שונים כגון מצב בריאותו של הלקוח, מצבו הכלכלי, שוויו, מצב רכושו ועוד.
  • דחיית סיכונים מוגזמים.
  • פניה לנציגי שטח, אנשי צוות רפואי או גורמים אחרים לקבלת מידע נוסף, הצעות מחיר, או הסבר על מדיניות החיתום של החברה.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
  • ניתוח נתונים או מידע: זיהוי העקרונות הבסיסיים, הסיבות או עובדות מידע על ידי פירוק וניתוח המידע לחלקים.
מאפייני אישיות בולטים של חתם ביטוח:
מנהלתי: 9
מקצוע:
90%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
מחקרי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
חברתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
ביצועי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • חשיבה אנליטית: המקצוע דורש ניתוח מידע ושימוש בהיגיון כדי לטפל בבעיות.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מתמטיקה: ידע בחשבון, אלגברה, גאומטריה, חשבון, סטטיסטיקה ויישומיהם.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • הבעה בכתב: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בכתב (טקסט כתוב) כדי שאחרים יבינו.
  • אינדוקציה: היכולת לשלב פיסות מידע כדי ליצור כללים או מסקנות כלליות (כולל מציאת קשר בין אירועים לכאורה לא קשורים).

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • כְּתִיבָה: תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • CSC nbAccelerator
  • Consilience Software Maven Insurance Automation Suite
  • C++
  • Anodas Software Limited Phoenix
  • Fair Isaac Enterprise Decision Management for Insurance
  • QualCorp FormsPlus
  • SIS SEMCI PARTNER
  • Skywire Software InsBridge
  • Delphi Technology
  • Database software
  • LexisNexis

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?