הכוונה ייעוץ לימודים
טכנאי קווי טלקומוניקציה

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי טכנאי קווי טלקומוניקציה?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי טכנאי קווי טלקומוניקציה

תפקידו של טכנאי קווי טלקומוניקציה הוא להתקין ולתקן כבלי טלקומוניקציה, כולל סיבים אופטיים.

משימות נפוצות:

  • מתן שירות ללקוחות, כולל התקנה, חיבור, בדיקה או התאמת ציוד.
  • נסיעה לבתי לקוחות לביצוע פעולות התקנה, תחזוקה או ציוד ואביזרי קליטה ושמע אלקטרוניים וחזותיים.
  • מדידת עוצמת האות בעמודי השירות באמצעות ציוד בדיקה אלקטרוני.

פעילויות נפוצות:

  • ביצוע פעילויות גופניות כלליות: ביצוע פעילויות גופניות הדורשות שימוש ניכר בידיים, ברגליים והנעת כל הגוף, כגון טיפוס, הרמה, איזון, הליכה, כפיפות וכדומה.
  • הפעלת כלי רכב, מכשירים ממוכנים או ציוד: ריצה, תמרון, ניווט או נהיגה ברכבים או בציוד ממוכן, כגון מלגזות, רכבי נוסעים, מטוסים או כלי שיט.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
מאפייני אישיות בולטים של טכנאי קווי טלקומוניקציה:
ביצועי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
מנהלתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%
חברתי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • טלקומוניקציה: ידע בהעברה, שידור, מיתוג, בקרה ותפעול של מערכות טלקומוניקציה.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ראייה טווח קצר: היכולת לראות פרטים בטווח קרוב (במרחק מטרים ספורים מהמתבונן).

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • פתרון בעיות מורכבות: זיהוי בעיות מורכבות ובדיקת מידע הקשור לפיתוח והערכת אפשרויות ליישום פתרונות שונים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Autodesk AutoCAD
  • Workforce management system software
  • Web browser software
  • Ping tools
  • Mapcom systems M4
  • Email software
  • Customer relationship management CRM software
  • Cisco IOS

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?