הכוונה ייעוץ לימודים
טכנאי שירותי רכב פנאי

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי טכנאי שירותי רכב פנאי?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי טכנאי שירותי רכב פנאי

תפקידו של טכנאי שירותי רכב פנאי הוא אבחון, בדיקה, התאמה, תיקון או שיפוץ של רכבי פנאי כולל נגררים. הוא יכול להתמחות בתחזוקת מערכות גז, חשמל, הידראוליות, אינסטלציה או שלדה / גרירה וכן בתיקון גנרטורים, מכשירי חשמל ורכיבי פנים. הגדרת התפקיד כוללת גם עובדים המבצעים תיקון טנדרים בהתאמה אישית.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • בדיקת ציוד, מבנים או חומר: בדיקת ציוד, מבנים או חומרים לזיהוי הגורם לטעויות, בעיות או ליקויים אחרים.
  • תיקון ותחזוקת ציוד מכני: תיקון, כוונון ובדיקה של מכונות, מכשירים, חלקים נעים וציוד הפועל בעיקר על בסיס עקרונות מכניים (לא אלקטרוני).
מאפייני אישיות בולטים של טכנאי שירותי רכב פנאי:
ביצועי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מחקרי: 6.7
מקצוע:
67%
אתה:
0%
מנהלתי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
יוזמתי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
חברתי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
- ידע נדרש -

  • מכניקה: הכרת מכונות וכלים, כולל עיצוביהם, השימושים בהם, תיקונם ותחזוקתם.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.

- יכולות נדרשות -

  • ראייה טווח קצר: היכולת לראות פרטים בטווח קרוב (במרחק מטרים ספורים מהמתבונן).
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.

- כישורים נדרשים -

  • תיקון: תיקון מכונות או מערכות באמצעות הכלים הדרושים.
  • פתרון תקלות: קביעת סיבות לשגיאות הפעלה וקבלת החלטות מה יש לעשות בנדון.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • Topline Software Solutions Topline Service Manager
  • Summit Ordering Systems RvInvoiceWriter
  • RV Damage Repair Estimator
  • Inventory tracking software
  • Email software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?