רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מומחה להכשרה ופיתוח?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי מומחה להכשרה ופיתוח
מומחה הכשרה ופיתוח אחראי על פיתוח ותכנון תכניות הכשרה לשיפור כישורי הפרט או ביצועי הארגון. לעיתים הוא גם מנתח ובודק את צרכי ההדרכה בארגון ואת יעילותם.
משימות נפוצות:
- הערכת צורכי ההדרכה וההכשרה בארגון באמצעות סקרים, ראיונות עם עובדים, קבוצות מיקוד או התייעצות עם מנהלים, מדריכים או נציגי לקוחות.
- תכנון, עיצוב וארגון תוכניות הכוונה, הכשרה והדרכה לעובדים או ללקוחות.
- הצעת תכניות הכשרה ספציפיות שיעזרו לעובדים לשמר או לשפר את כישורי העבודה שלהם.
פעילויות נפוצות:
-
הכשרה והוראה של אחרים:
זיהוי הצרכים החינוכיים של אחרים, פיתוח תכניות חינוך, תוכניות הכשרה פורמליות, שיעורים והוראה או הדרכה של אחרים.
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים:
פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
מאפייני אישיות בולטים של מומחה להכשרה ופיתוח:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
יחסים:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
עצמאות:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
יוזמה:
מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
-
שיתוף פעולה:
המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
חינוך והדרכה:
הכרת עקרונות ושיטות לתכנון ובניית תכניות לימודים והכשרה, הוראה והדרכה ליחידים וקבוצות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
אסטרטגיות למידה:
בחירה ושימוש בשיטות הדרכה / הכשרה ונהלים המתאימים לסיטואציה בעת למידה או הוראה של דברים חדשים.
-
הדרכה:
ללמד אחרים כיצד לעשות משהו.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
- Adobe Systems Adobe AfterEffects
- Adobe Systems Adobe Creative Cloud
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Adobe Systems Adobe InDesign
- Adobe Systems Adobe Illustrator
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Advanced business application programming ABAP
- Apache Struts
- Backbone.js
- Citrix
- Data entry software
- Django
- Drupal
- Epic Systems
- Google Drive