רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מומחה תמיכה במשתמשי מחשבים?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי מומחה תמיכה במשתמשי מחשבים
מומחה תמיכה במשתמשי מחשבים מעניק סיוע טכני למשתמשי מחשב. עליו לענות על שאלות או לפתור בעיות מחשב עבור לקוחות באופן פרונטלי, באמצעות טלפון או מייל. הוא עשוי לספק סיוע בכל הנוגע לשימוש בתוכנות או אפליקציות, כולל הדפסה, התקנה של תוכנות מסוימות, תוכנות עיבוד תמלילים, דואר אלקטרוני ומערכות הפעלה.
משימות נפוצות:
- מתן מענה וסיוע למשתמשים בנוגע לפתרון בעיות בתוכנת המחשב או הפעלת החומרה.
- פיקוח על התפקוד והביצועים היומיומיים של מערכות מחשב.
- קריאת מדריכים טכניים, התייעצות עם משתמשים או איבחון מחשבים כדי לחקור ולפתור בעיות או לספק סיוע ותמיכה טכנית.
פעילויות נפוצות:
-
אינטראקציה עם מחשבים:
שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים:
מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
מאפייני אישיות בולטים של מומחה תמיכה במשתמשי מחשבים:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
יחסים:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
-
תמיכה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
תשומת לב לפרטים:
המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
שיתוף פעולה:
המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
-
מחשבים ואלקטרוניקה:
ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
הבנת הנקרא:
הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
- Ansible software
- Amazon Web Services AWS software
- Amazon Redshift
- AJAX
- Advanced business application programming ABAP
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Adobe Systems Adobe InDesign
- Adobe Systems Adobe Illustrator
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Adobe Systems Adobe Creative Cloud
- Apache Ant
- Apache Cassandra
- Apache Groovy
- Apache Hadoop
- Apache Hive