הכוונה ייעוץ לימודים
מומחה תמיכה ברשת מחשבים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מומחה תמיכה ברשת מחשבים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מומחה תמיכה ברשת מחשבים

מומחה תמיכה ברשת מחשבים מנתח, בודק ומספק פתרונות לבעיות של מערכות רשת קיימות, כגון רשת מקומית (LAN), רשת רחבה (WAN) ומערכות אינטרנט או קטעים של מערכות רשת. עליו לבצע תחזוקת רשת כדי להבטיח שהרשתות פועלות כהלכה עם מינימום הפרעות.

משימות נפוצות:

  • גיבוי נתוני הרשת.
  • הגדרת הגדרות אבטחה או הרשאות גישה לקבוצות או ליחידים.
  • ניתוח ודיווח על הפרות אבטחה ברשת מחשבים או ניסיונות פריצה.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • עדכון ושימוש בידע רלוונטי: להיות מעודכן בחידושים טכנולוגים ויישום הידע החדש בעבודה.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מומחה תמיכה ברשת מחשבים:
ביצועי: 8.6
מקצוע:
86%
אתה:
0%
יוזמתי: 5.7
מקצוע:
57%
אתה:
0%
מנהלתי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
מחקרי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
חברתי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • הֶשֵׂגיות: מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • חשיבה אנליטית: המקצוע דורש ניתוח מידע ושימוש בהיגיון כדי לטפל בבעיות.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • מחשבים ואלקטרוניקה: ידע במעגלים, מעבדים, שבבים, ציוד אלקטרוני וחומרת מחשב ותוכנה, כולל יישומים ותכנות.
  • טלקומוניקציה: ידע בהעברה, שידור, מיתוג, בקרה ותפעול של מערכות טלקומוניקציה.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.

- יכולות נדרשות -

  • רגישות לבעיות: היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.
  • דֵּדוּקְְצְיָה: היכולת ליישם כללים כלליים על בעיות ספציפיות כדי לייצר תשובות הגיוניות.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Apple macOS
  • Apache Tomcat
  • Bash
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Citrix
  • Data entry software
  • IBM Notes
  • IBM Websphere
  • Linux
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Exchange Server
  • Microsoft Office
  • Microsoft PowerPoint

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?