רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל מניעת אובדן נכסים?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי מנהל מניעת אובדן נכסים
מנהל מניעת אובדן נכסים אחראי על תיכנון והשמה של מדיניות, נהלים ובנית מערכות למניעת אובדן נכסים. עליו לקבוע את רמת החשיפה לסיכונים ואחריות פוטנציאלית, תוך פיתוח אמצעים לבקרת סיכונים.
משימות נפוצות:
- תיאום או עריכת חקירות פנימיות לבעיות כגון גניבת עובדים והפרות מדיניות למניעת אובדן תאגידי.
- ניהול מערכות ותוכניות לצמצום אובדן, שמירה על בקרת מלאי או הגברת הבטיחות.
- סקירת דוחות למציאת חריגות ומניעת הפסדים ואי התאמות במזומן כדי להבטיח עמידה וציות לנהלים וההנחיות.
פעילויות נפוצות:
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
קבלת החלטות ופתרון בעיות:
ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
-
ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים:
פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל מניעת אובדן נכסים:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
יחסים:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
-
עצמאות:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
יושרה:
המקצוע דורש כנות ואתיקה.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
מַנהִיגוּת:
מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
-
ביטחון הציבור וביטחון:
ידע בציוד, מדיניות, נהלים ואסטרטגיות רלוונטיות לקידום פעולות אבטחה מקומיות, מדיניות או לאומיות יעילות להגנה על אנשים, נתונים, רכוש ומוסדות..
-
משפט וממשל:
הכרת חוקים, נהלים משפטיים, הליכי משפט, תקדימים, תקנות ממשלתיות, צוים, כללים ותהליכים מדיניים ודמוקרטים.
-
אדמינסטרציה ומנהלה:
הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
רגישות לבעיות:
היכולת לדעת מתי משהו לא בסדר או עשוי להשתבש. זה לא כרוך בפתרון הבעיה, רק הכרה שיש בעיה.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנת הנקרא:
הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
- Microsoft Office
- Microsoft Excel
- Microsoft Access
- MySQL
- Microsoft Word
- Microsoft Windows
- Microsoft SharePoint
- Microsoft Project
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Outlook
- SAP
- Structured query language SQL
- Microsoft operating system
- MICROS XBR Loss Prevention
- Inventory tracking software