רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל פרסום וקידום מכירות?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי מנהל פרסום וקידום מכירות
באחריות מנהל פרסום וקידום מכירות לבנות ולתכנן את מדיניות ותוכניות הפרסום של הארגון או המחלקה במטרה לייצר עניין ולהגדיל את רכישות המוצר או השירותים שהארגון מספק. התפקיד כולל הפקת חומרי פרסום ושיווק, הפקת אירועי מכירה, תחרויות לקידום, שיתופי פעולה ועוד.
משימות נפוצות:
- תכנון והכנת חומרי פרסום וקידום להגדלת מכירות מוצרים או שירותים, עבודה מול לקוחות, ספקים, מחלקות מכירה ומשרדי פרסום.
- ניתוח מגמות בתחומי שיווק או מכירות כדי לחזות תנאים ומצבים עתידיים.
- ניתוח היעילות של אסטרטגיות או ערוצי שיווק שונים.
- בדיקת חומרים, עריכה ותעסקה של תסריטים, קלטות שמע ווידאו וחומר פרסומי אחר כדי לעמוד במפרטים ובבריף הפרסומי.
- השתתפות בכנסים, אירועי קהילה ואירועי קידום מכירות הקשורים למוצרים או לטכנולוגיות.
- סיוע בפיתוח תקציב שנתי.
פעילויות נפוצות:
-
אינטראקציה עם מחשבים:
שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
-
תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון:
תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון, ייצוג הארגון ללקוחות, הציבור, הממשלה ומקורות חיצוניים אחרים. ניתן להחליף מידע זה באופן אישי, בכתב, באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל פרסום וקידום מכירות:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
-
הַכָּרָה:
מקצועות המספקים ערך זה מציעים התקדמות, פוטנציאל למנהיגות ונחשבים לעיתים קרובות ליוקרתיים. הצרכים המתאימים הם קידום, סמכות, הכרה ומעמד חברתי.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
יוזמה:
מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
-
שיתוף פעולה:
המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
תקשורת ומדיה:
הכרת טכניקות ושיטות להפקה והפצה של מסרים במדיה ובתקשורת. כולל דרכים חלופיות להעברת מסרים באמצעי מדיה שונים כמו מדיה כתובה, בעל פה וומדיה חזותית..
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
-
חשיבה ביקורתית:
שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
- Adobe Systems Adobe InDesign
- Adobe Systems Adobe Illustrator
- Adobe Systems Adobe AfterEffects
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Brainworks
- Drupal
- Extensible markup language XML
- Facebook
- Google AdWords
- Google Analytics
- Hypertext markup language HTML
- JavaScript
- LinkedIn
- Marketo Marketing Automation