הכוונה ייעוץ לימודים
מנהל קזינו

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל קזינו?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מנהל קזינו

מנהל קזינו אחראי על תפעול שוטף של הקזינו ותיאום בין שולחנות המשחקים השונים בו. בחלק מהמקרים, עליו גם לנסח את התקנון והחוקים של הקזינו.

משימות נפוצות:

  • זיהוי וטיפול ברמאים ואנשים החשודים במרמה, כמו סופרי קלפים, או שחקנים אחרים שעשויים להשתמש במערכות ושיטות המטות את סיכויי הזכייה לטובתם.
  • מעבר בין שולחנות משחק בכדי לוודא שהמשחקים מתנהלים כראוי, שהדיילרים מקפידים על הכללים ואין שחקים שמרמים ומפרים את החוקים.
  • הצגת ומתן הסבר לגבי נהלי הקזינו, כולל כללי משחק או מגבלות הימורים.

פעילויות נפוצות:

  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
  • אימון ופיתוח אחרים: זיהוי הצרכים ההתפתחותיים של אחרים ואימון, הדרכה או מתן עזרה אחרת לאנשים בשיפור הידע או הכישורים שלהם.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל קזינו:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
ביצועי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
חברתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
מחקרי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • תנאי עבודה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • מַנהִיגוּת: מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • אדמינסטרציה ומנהלה: הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
  • מתמטיקה: ידע בחשבון, אלגברה, גאומטריה, חשבון, סטטיסטיקה ויישומיהם.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • דֵּדוּקְְצְיָה: היכולת ליישם כללים כלליים על בעיות ספציפיות כדי לייצר תשובות הגיוניות.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • חשיבה ביקורתית: שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
  • תֵאוּם: התאמת הפעולות שלי ביחס ובהתאם לפעולות של אחרים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Data entry software
  • Web browser software
  • Human resources management system HRMS
  • Employee scheduling software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?