רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מנהל תעבורה, אחסון והפצה?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי מנהל תעבורה, אחסון והפצה
באחריות מנהל תעבורה אחסון והפצה לתכנן, לנהל ולתאם את הפעילויות האלו בהתאם למדיניות הארגונית ולחוקים ותקנות ממשלתיים רלוונטיים.
משימות נפוצות:
- ניהול פעולות פנימיות או חיצוניות, כמו פעילויות תחבורה, איחסון, פעולות בטיחות וניהול לוגיסטי.
- תכנון ויישום שיפורים במערכות או תהליכים פנימיים וחיצוניים.
- מתן המלצה או אישור לרכישת ציוד ורכוש חדש לצורך הגדלת היעילות והשירותים הניתנים.
פעילויות נפוצות:
-
קבלת החלטות ופתרון בעיות:
ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
-
תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים:
מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של מנהל תעבורה, אחסון והפצה:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
יחסים:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
-
עצמאות:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
יושרה:
המקצוע דורש כנות ואתיקה.
-
מַנהִיגוּת:
מקצוע הדורש נכונות להוביל, לקחת אחריות, להשמיע דעות ולתת הכוונה.
-
תובלה והיסעים:
הכרת עקרונות ושיטות להעברת אנשים או סחורות באוויר, ברכבת, בים או בכביש, כולל העלויות והיתרונות היחסיים.
-
אדמינסטרציה ומנהלה:
הכרת עקרונות עסקיים וניהוליים המעורבים בתכנון אסטרטגי, הקצאת משאבים, ניהול משאבי אנוש, טכניקת מנהיגות, שיטות ייצור ותיאום בין אנשים ומשאבים.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
-
חשיבה ביקורתית:
שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
-
ניטור:
ניטור / הערכת ביצועים עצמית, של אנשים אחרים או של ארגונים בכדי לבצע שיפורים או לנקוט בצעדים מתקנים.
- Autodesk AutoCAD Civil 3D
- Bentley MicroStation
- Enterprise resource planning ERP software
- IBM Notes
- Infor ERP Baan
- Microsoft Access
- Microsoft Dynamics
- Microsoft Dynamics AX
- Microsoft Dynamics GP
- Microsoft Excel
- Microsoft Office
- Microsoft Outlook
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Project
- Microsoft SQL Server