רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מעצב חלונות ראווה?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי מעצב חלונות ראווה
תפקידו של מעצב חלונות הוא לתכנן ולהקים תצוגות מסחריות, כמו למשל בחלונות ראווה חיצוניים ומשטח תצוגה פנימי של חנויות קמעונאיות ותערוכות מסחריות.
משימות נפוצות:
- תכנון תצוגות מסחריות כדי לפתות ולמשוך לקוחות.
- סידור נכסים, ריהוט, סחורה, תפאורות או אביזרים אחרים, כפי שמוצגים ומוגדרים בשרטוטים.
- שינוי ועדכון חלונות תצוגה, אזורי תצוגה פנימיים או שלטים כדי לשקף את הצעות המכר הרלוונטיות או מוצרים שבמבצע וצריכים להיות מקודמים.
פעילויות נפוצות:
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
חשיבה יצירתית:
פיתוח, תכנון או יצירת יישומים, רעיונות, מערכות יחסים, מערכות או מוצרים חדשים. כולל גם תרומות אמנותיות.
-
ביצוע פעילויות גופניות כלליות:
ביצוע פעילויות גופניות הדורשות שימוש ניכר בידיים, ברגליים והנעת כל הגוף, כגון טיפוס, הרמה, איזון, הליכה, כפיפות וכדומה.
מאפייני אישיות בולטים של מעצב חלונות ראווה:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
יחסים:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
-
עצמאות:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
תשומת לב לפרטים:
המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
-
יושרה:
המקצוע דורש כנות ואתיקה.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
רְאִיָה:
היכולת לדמיין איך משהו ייראה לאחר שהוא מועבר או כאשר החלקים שלו מועברים או מסודרים מחדש.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
-
חשיבה ביקורתית:
שימוש בהיגיון ונימוקים לזיהוי נקודות החוזק והחולשה של פתרונות, מסקנות או גישות חלופיות לבעיות.
- Data entry software
- Computer aided design CAD software
- Autodesk AutoCAD
- Adobe Systems Adobe InDesign
- Adobe Systems Adobe Illustrator
- Adobe Systems Adobe Creative Cloud
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Microsoft Excel
- Google Docs
- Microsoft Outlook
- Microsoft Office
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Word
- SmugMug Flickr
- Trimble SketchUp Pro