הכוונה ייעוץ לימודים
מפעיל חדר הלבשה ומלתחות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מפעיל חדר הלבשה ומלתחות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מפעיל חדר הלבשה ומלתחות

תפקידו של מפעיל חדר הלבשה ומלתחות הוא לשמור ולהחזיר חפצים אישיים ללקוחות בחדרי ההלבשה או מלתחות.

משימות נפוצות:

  • מתן מגבות וסדינים ללקוחות במרחצאות ציבוריים, בחדרי אדים ובשירותים.
  • הקצאת מתקנים וחדר הלבשה, לוקרים, או ארונות בגדים ללקוחות מוסדיים.
  • בדיקת חומרים מתכלים כדי להבטיח זמינות והזמנת חומרים מתכלים חדשים במידת הצורך.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
  • הופעה או עבודה ישירה עם הציבור: הופעה מול ועבור אנשים או התמודדות ישירה (פנים אל פנים) עם אנשים. זה כולל שירות לקוחות במסעדות, בחנויות וקבלת לקוחות או אורחים.
מאפייני אישיות בולטים של מפעיל חדר הלבשה ומלתחות:
חברתי: 9
מקצוע:
90%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
מנהלתי: 4.8
מקצוע:
48%
אתה:
0%
ביצועי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%
מחקרי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • שליטה עצמית: המקצוע דורש שמירה על קור רוח, שמירה על רגשות, שליטה על כעסים והימנעות מהתנהגות תוקפנית, אפילו במצבים קשים מאוד.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • ביטחון הציבור וביטחון: ידע בציוד, מדיניות, נהלים ואסטרטגיות רלוונטיות לקידום פעולות אבטחה מקומיות, מדיניות או לאומיות יעילות להגנה על אנשים, נתונים, רכוש ומוסדות..

- יכולות נדרשות -

  • זיהוי דיבור: היכולת לזהות ולהבין את הדיבור של אדם אחר.
  • בהירות דיבור: היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • מוכוון שירות: לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Word
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Data entry software
  • Web browser software
  • SportSoft Equipment Manager
  • Inventory tracking software
  • IntelliTrack DMS Check In-Out
  • IBM Lotus 1-2-3

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?