הכוונה ייעוץ לימודים
מפקח וחוקר נכסי ממשל

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מפקח וחוקר נכסי ממשל?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מפקח וחוקר נכסי ממשל

מפקח וחוקר נכסי ממשל בודקים את רכוש הממשלה כדי להבטיח עמידה בהסכמים, חוזים ותקנות ממשלתיות.

משימות נפוצות:

  • הכנת התכתבויות, דוחות בדיקות, חקירות, או המלצות לפעולה.
  • בחינת רשומות, דוחות או מסמכים אחרים כדי לקבוע עובדות או לאתר פערים.
  • בדיקת רכוש ממשלתי, כגון אתרי בנייה או דיור ציבורי, כדי לוודא עמידה במפרטי החוזה או בדרישות החוק.

פעילויות נפוצות:

  • הערכת מידע לקביעת עמידה בתקנים: שימוש במידע רלוונטי ושיפוט פרטני כדי לקבוע אם אירועים או תהליכים תואמים את החוקים, התקנות או התקנים.
  • תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון: תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון, ייצוג הארגון ללקוחות, הציבור, הממשלה ומקורות חיצוניים אחרים. ניתן להחליף מידע זה באופן אישי, בכתב, באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
מאפייני אישיות בולטים של מפקח וחוקר נכסי ממשל:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
ביצועי: 5.2
מקצוע:
52%
אתה:
0%
מחקרי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
חברתי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • ביטחון הציבור וביטחון: ידע בציוד, מדיניות, נהלים ואסטרטגיות רלוונטיות לקידום פעולות אבטחה מקומיות, מדיניות או לאומיות יעילות להגנה על אנשים, נתונים, רכוש ומוסדות..

- יכולות נדרשות -

  • אינדוקציה: היכולת לשלב פיסות מידע כדי ליצור כללים או מסקנות כלליות (כולל מציאת קשר בין אירועים לכאורה לא קשורים).
  • סידור מידע: היכולת לסדר דברים, פעולות או תבניות מסוימיות על פי כלל או מערך חוקים ספציפי (למשל, דפוסי מספרים, אותיות, מילים, תמונות, פעולות מתמטיות).
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • כְּתִיבָה: תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Access
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Bentley Microstation
  • Autodesk AutoCAD Civil 3D
  • Autodesk AutoCAD
  • Adobe Systems Adobe Photoshop
  • Adobe Systems Adobe InDesign
  • Adobe Systems Adobe Illustrator
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Windows
  • Microsoft Word
  • SAP

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?