הכוונה ייעוץ לימודים
מתאם פגישות, כנסים ואירועים

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי מתאם פגישות, כנסים ואירועים?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי מתאם פגישות, כנסים ואירועים

באחריות מתאם פגישות כנסים ואירועים לתאם ולקבוע פגישות קבוצתיות, אירועים או כנסים בנושאים שונים ועל פי דרישת הלקוחות.

משימות נפוצות:

  • התייעצות עם הלקוחות כדי לקבוע יעדים ומטרות לאירועים, כגון פגישות, ועידות וכנסים.
  • בדיקת חשבונות וחשבוניות של אירועים ואישור התשלום.
  • תיאום שירותי אירועים, כגון לינה והסעות למשתתפים, מתקנים שונים, קייטרינג, שילוט, תצוגות, מתקנים או מענה אחר לאוכלסיה עם צרכים מיוחדים, הדפסות ואבטחת אירועים.

פעילויות נפוצות:

  • ארגון, תכנון ותעדוף העבודה: פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
  • קבלת החלטות ופתרון בעיות: ניתוח מידע והערכת תוצאות לבחירת הפיתרון הטוב ביותר לבעיה.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
מאפייני אישיות בולטים של מתאם פגישות, כנסים ואירועים:
יוזמתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
מנהלתי: 7.1
מקצוע:
71%
אתה:
0%
חברתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
אמנותי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
ביצועי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
מחקרי: 1.9
מקצוע:
19%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
  • הַכָּרָה: מקצועות המספקים ערך זה מציעים התקדמות, פוטנציאל למנהיגות ונחשבים לעיתים קרובות ליוקרתיים. הצרכים המתאימים הם קידום, סמכות, הכרה ומעמד חברתי.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • עמידות ללחץ: המקצוע דורש קבלת ביקורת והתמודדות רגועה ויעילה עם מצבי לחץ גבוהים.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • תקשורת ומדיה: הכרת טכניקות ושיטות להפקה והפצה של מסרים במדיה ובתקשורת. כולל דרכים חלופיות להעברת מסרים באמצעי מדיה שונים כמו מדיה כתובה, בעל פה וומדיה חזותית..

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.

- כישורים נדרשים -

  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.

- טכנולוגיות -

  • Adobe Systems Adobe Photoshop
  • Adobe Systems Adobe InDesign
  • Adobe Systems Adobe Creative Cloud
  • Data entry software
  • Facebook
  • ESRI ArcGIS software
  • Google Docs
  • Geographic information system GIS software
  • Google Drive
  • Hypertext markup language HTML
  • LinkedIn
  • Marketo Marketing Automation
  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Excel

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?