רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי נציג מכירות מוצרים סולריים?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי נציג מכירות מוצרים סולריים
תפקידו של נציג מכירות מוצרים סולריים הוא ליצור קשר עם לקוחות חדשים או קיימים כדי לקבוע את צרכי הציוד הסולארי שלהם, ובהתאם להציע מערכות או ציוד מתאים ולספק הערכת עלויות.
משימות נפוצות:
- הכנת הצעות, הצעות מחיר, חוזים או מצגות עבור לקוחות סולאריים פוטנציאליים.
- בחירת מוצרי אנרגיה, מערכות או שירותים סולאריים ללקוחות על פי דרישות האנרגיה החשמלית, תנאי האתר, המחיר או גורמים אחרים.
- מתן מידע ללקוחות בדבר הצעות מחיר, הזמנות, מכירות, משלוח, אחריות, אשראי, אפשרויות מימון, תמריצים או הנחות בארנונה.
פעילויות נפוצות:
-
מכירה או השפעה על אחרים:
לשכנע אחרים לקנות סחורה או לשנות את דעתם או מעשיהם.
-
תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון:
תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון, ייצוג הארגון ללקוחות, הציבור, הממשלה ומקורות חיצוניים אחרים. ניתן להחליף מידע זה באופן אישי, בכתב, באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.
-
ארגון, תכנון ותעדוף העבודה:
פיתוח יעדים ותוכניות ספציפיים לתעדוף, ארגון וביצוע העבודת.
מאפייני אישיות בולטים של נציג מכירות מוצרים סולריים:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
עצמאות:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
יוזמה:
מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
-
הַתמָדָה:
מקצוע הדורש התמדה מול מכשולים.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
בהירות דיבור:
היכולת לדבר בצורה ברורה כדי שאחרים יוכלו להבין אותך.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
-
מוכוון שירות:
לחפש באופן אקטיבי דרכים לעזור לאנשים.
- Salesforce software
- Microsoft Word
- Microsoft Project
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Outlook
- Microsoft Office
- Microsoft Excel
- Autodesk AutoCAD
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Trimble SketchUp Pro
- Web browser software
- Solar analysis software
- Salesforce.com Salesforce CRM
- Customer relationship management CRM software