רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי סוכן ומנהל עסקי של אמנים, טאלנטים וספורטאים?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי סוכן ומנהל עסקי של אמנים, טאלנטים וספורטאים
הסוכן ו/או מנהל עסקי של אמנים אחראי על ייצוג וקידום אמנים, שחקנים ו/או ספורטאים בהתמודדות עם מעסיקים בהווה או חוזי תעסוקה פוטנציאליים. הוא אחראי על פיתוח דרכו המקצועית של המיוצג, ייצוג וטיפול בתהליכי משא ומתן על חוזים ועניינים עסקיים אחרים עבור הלקוח.
משימות נפוצות:
- גביית עמלות או תשלומים אחרים, על פי תנאי החוזה.
- שליחת תיקים ודוגמאות עבודה של לקוחות למעסיקים פוטנציאליים, כדי להשיג אודישנים, ספונסרים, או עסקאות חסות.
- יש להתעדכן במגמות וטרנדים בענף.
פעילויות נפוצות:
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים:
פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
-
חשיבה יצירתית:
פיתוח, תכנון או יצירת יישומים, רעיונות, מערכות יחסים, מערכות או מוצרים חדשים. כולל גם תרומות אמנותיות.
מאפייני אישיות בולטים של סוכן ומנהל עסקי של אמנים, טאלנטים וספורטאים:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
עצמאות:
מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
הַתמָדָה:
מקצוע הדורש התמדה מול מכשולים.
-
יוזמה:
מקצוע הדורש נכונות לקחת על עצמנו אחריות ואתגרים.
-
יושרה:
המקצוע דורש כנות ואתיקה.
-
שירות לקוחות ושירות אישי:
הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
ביטוי מילולי:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
הבנת הנקרא:
הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
-
דיבור:
היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
- Microsoft Word
- Microsoft PowerPoint
- Microsoft Outlook
- Microsoft Office
- Microsoft Excel
- LinkedIn
- Facebook
- Apple macOS
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Salesforce software
- Salesforce Marketing Cloud
- Email software
- Database software
- Customer relationship management CRM software
- Avid Technology iNEWS