רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי סופר?
השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.
ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.
בואו נתחיל
לימודי סופר
סופר יוצר וכותב טקסטים שונים, כמו תסריטים, סיפורים, פרסומות וחומרים אחרים.
משימות נפוצות:
- שיתוף פעולה עם כותבים אחרים בפרויקטים ספציפיים.
- עריכת מחקר להשגת מידע עובדתי ופרטים אותנטיים, תוך שימוש במקורות מידע שונים כמו עיתונים, יומנים וראיונות.
- קיום שיחות וקבלת מידע מנציגי מכירות, מדיה ושיווק כדי להכין טקסטים ומידע שיופיעו בחומרים שיווקים שוונים.
פעילויות נפוצות:
-
חשיבה יצירתית:
פיתוח, תכנון או יצירת יישומים, רעיונות, מערכות יחסים, מערכות או מוצרים חדשים. כולל גם תרומות אמנותיות.
-
קבלת מידע:
קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
-
תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון:
תקשורת עם אנשים מחוץ לארגון, ייצוג הארגון ללקוחות, הציבור, הממשלה ומקורות חיצוניים אחרים. ניתן להחליף מידע זה באופן אישי, בכתב, באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.
מאפייני אישיות בולטים של סופר:
ערכים בולטים של המקצוע:
-
הֶשֵׂגיות:
מקצועות המספקים ערך זה אלו מקצועות המכוונים לתוצאות ומאפשרים לעובדים להשתמש ביכולות החזקות ביותר שלהם, ומעניקים להם תחושה של הישג. הצרכים המתאימים הם ניצול יכולות והישגיות.
-
תמיכה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
-
תנאי עבודה:
מקצועות העונים על ערך זה מציעים ביטחון תעסוקתי ותנאי עבודה טובים. הצרכים המתאימים הם פעילות, תמורה, עצמאות, ביטחון, מגוון ותנאי עבודה.
ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:
-
תשומת לב לפרטים:
המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
-
אמינות:
המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
-
חדשנות:
המקצוע דורש יצירתיות וחשיבה אלטרנטיבית כדי לפתח רעיונות חדשים ופתרונות לבעיות הקשורות לעבודה.
-
שפה אנגלית:
הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
-
תקשורת ומדיה:
הכרת טכניקות ושיטות להפקה והפצה של מסרים במדיה ובתקשורת. כולל דרכים חלופיות להעברת מסרים באמצעי מדיה שונים כמו מדיה כתובה, בעל פה וומדיה חזותית..
-
מכירות ושיווק:
הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
-
הבנה בכתב:
היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
-
הבעה בכתב:
היכולת לתקשר מידע ורעיונות בכתב (טקסט כתוב) כדי שאחרים יבינו.
-
הבנה בעל פה:
היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
-
כְּתִיבָה:
תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.
-
הבנת הנקרא:
הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
-
שמיעה אקטיבית:
מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
- Drupal
- Adobe Systems Adobe Creative Cloud
- Adobe Systems Adobe AfterEffects
- Adobe Systems Adobe Acrobat
- Adobe Systems Adobe InDesign
- Adobe Systems Adobe Illustrator
- Adobe Systems Adobe Photoshop
- Facebook
- Google AdWords
- Google Analytics
- Google Docs
- Google Drive
- Hypertext markup language HTML
- LinkedIn
- Microsoft Access