הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד התכתבות

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד התכתבות?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד התכתבות

תפקידו של פקיד התכתבות הוא לנסח מכתבים או מסמכים בפורמט אלקטרוני כתגובה לבקשות שונות. עליו לאסוף לאסוף נתונים ומידע ובהתאם להכין את ההתכתבויות ולגבש תשובה.

משימות נפוצות:

  • שמירה ועדכון קבצים ורשומות בקרה כדי להציג התכתבויות.
  • חיבור וכתיבת מכתבים בתשובה להתכתבויות בנוגע לפרטים כמו בקשות סחורה, תביעות נזק, בקשות למידע בנושא אשראי, חשבונות מעוקלים או חובות, חיוביים שגוים או שירות לא ראוי.
  • קריאת התכתבויות נכנסות כדי לברר את אופי חששות הכותבים וקביעת אופי ההתכתבות.

פעילויות נפוצות:

  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד התכתבות:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
חברתי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
ביצועי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
אמנותי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.
  • הבעה בכתב: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בכתב (טקסט כתוב) כדי שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.

- כישורים נדרשים -

  • כְּתִיבָה: תקשורת אפקטיבית בכתב בהתאם לצרכי הקהל.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.
  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.

- טכנולוגיות -

  • Data entry software
  • SAP
  • Microsoft Word
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Imaging software
  • Electronic health record EHR software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?