הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד פתיחת חשבון

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד פתיחת חשבון?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד פתיחת חשבון

תפקידו של פקיד פתיחת חשבון הוא לראיין אנשים שרוצים לפתוח חשבונות במוסדות פיננסיים. עליו להסביר להם על השירותים הזמינים ללקוחות פוטנציאליים ולעזור להם בהכנת טפסים וכל הנדרש לפתיחת חשבון.

משימות נפוצות:

  • ביצוע חובותיו של טלר כנדרש.
  • איסוף מידע אודות חשבונות חדשים, הזנת פרטי חשבון למחשבים וטפסים הקשורים לקבצים או מסמכים אחרים.
  • גבייה ורישום פיקדונות ואגרות של לקוחות והנפקת קבלות באמצעות מחשבים.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • תקשורת עם מנהלים, עמיתים או עובדים: מסירת מידע למנהלים, עמיתים או עובדים הכפופים להם באמצעות הטלפון, בכתב, בדואר אלקטרוני או באופן אישי.
  • ביסוס ושמירה על יחסים בין אישיים: פיתוח קשרי עבודה ושיתופי פעולה פוריים עם אחרים ושמירה על יחסים אלו לאורך זמן.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד פתיחת חשבון:
מנהלתי: 9.5
מקצוע:
95%
אתה:
0%
יוזמתי: 8.1
מקצוע:
81%
אתה:
0%
חברתי: 6.2
מקצוע:
62%
אתה:
0%
ביצועי: 3.3
מקצוע:
33%
אתה:
0%
מחקרי: 2.9
מקצוע:
29%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
  • שיתוף פעולה: המקצוע דורש להיות נעים עם אחרים בעבודה ובעל גישה מיטיבית ושיתופית.
- ידע נדרש -

  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מכירות ושיווק: הכרת עקרונות ושיטות להצגה, קידום ומכירה של מוצרים או שירותים. זה כולל אסטרטגיות וטקטיקות שיווק, הדגמת מוצרים, טכניקות מכירה ומערכות בקרת מכירות.
  • מנהלה: הכרת נהלים ומערכות ניהוליות ופקידותיות כגון עיבוד תמלילים, ניהול קבצים ורשומות, תמלול, תכנון טפסים ונהלים וצרכים נוספים של משרד.

- יכולות נדרשות -

  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics GP
  • DCI iCore
  • Data entry software
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Office
  • Microsoft Word
  • Microsoft Internet Explorer
  • Corporate Information Factory CIF
  • Accounting software
  • IPS-Sendero Relationship Profitability Manager Catalyst
  • IBM Lotus Notes
  • Harland Financial Solutions DepositPro
  • Fiserv

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?