הכוונה ייעוץ לימודים
פקיד תיווך

רוצה לבדוק האם מתאים לך לימודי פקיד תיווך?

השאלון של הכוונה ייעוץ לימודים יעזור לך לדעת מה מידת ההתאמה שלך למקצוע על פי פרמטרים של מבנה אישיות, העדפות תעסוקתיות ושאיפות לעתיד.

ההשתתפות בשאלון היא לגמרי בחינם, אורכו של השאלון הוא כעשר דקות והתוצאות ניתנות באופן מיידי.

בואו נתחיל

לימודי פקיד תיווך

תפקידו של פקיד תיווך הוא לבצע משימות הקשורות לרכישה, מכירה או החזקת ניירות ערך. משימות אלו יכולות לכלול כתיבת הזמנות לרכישות או מכירות של מניות, חישוב מיסי העברה, אימות עסקאות מניות, קבלה ומסירת ניירות ערך, מעקב אחר תנודות במחירי המניות, חישובי הון עצמי, חלוקת דיבידנדים וניהול תיעוד של עסקאות ואחזקות יומיומיות.

משימות נפוצות:

  • התכתבות עם לקוחות והתייעצות עם עמיתים כדי לענות על פניות, לדון בתנודות השוק או לפתור בעיות בחשבון.
  • תיעוד עסקאות כמו רכישות, מכירות, המרות, פדיונות או תשלומים, באמצעות מחשבים, פנקסי חשבונאות או רשומות.
  • תיוק, הקלדה או הפעלת מכונות משרדיות רגילות.

פעילויות נפוצות:

  • קבלת מידע: קבלת מידע ממקורות רלוונטים כמו התבוננות, חיפוש, מחקר ועוד.
  • אינטראקציה עם מחשבים: שימוש במחשבים ובמערכות מחשב (כולל חומרה ותוכנה) כדי לתכנת, להגדיר פונקציות, להזין נתונים או לעבד מידע.
  • עיבוד מידע: איסוף, קידוד, סיווג, חישוב, עריכה, בקרה או אימות מידע ונתונים.
מאפייני אישיות בולטים של פקיד תיווך:
מנהלתי: 10
מקצוע:
100%
אתה:
0%
יוזמתי: 7.6
מקצוע:
76%
אתה:
0%
חברתי: 4.3
מקצוע:
43%
אתה:
0%
ביצועי: 3.8
מקצוע:
38%
אתה:
0%
מחקרי: 2.4
מקצוע:
24%
אתה:
0%
אמנותי: 1.4
מקצוע:
14%
אתה:
0%

ערכים בולטים של המקצוע:

  • יחסים: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לתת שירות לאחרים ולעבוד עם עמיתים לעבודה בסביבה ידידותית ולא תחרותית. הצרכים המתאימים הם עמיתים לעבודה, ערכים מוסריים ושירות סוציאלי.
  • תמיכה: מקצועות העונים על ערך זה מציעים מערך תמיכה לעובדים. הצרכים המתאימים הם מדיניות החברה, פיקוח: יחסי אנוש ופיקוח: טכני.
  • עצמאות: מקצועות העונים על ערך זה מאפשרים לעובדים לעבוד לבד ולקבל החלטות. הצרכים המתאימים הם יצירתיות, אחריות ואוטונומיה.

ערכים נדרשים לעבודה במקצוע:

  • אמינות: המקצוע דורש להיות אמין, אחראי ולמלא אחר התחייבויות.
  • יושרה: המקצוע דורש כנות ואתיקה.
  • תשומת לב לפרטים: המקצוע דורש להקפיד על ירידה לפרטי פרטים ויסודיות בהשלמת משימות.
- ידע נדרש -

  • שפה אנגלית: הכרת המבנה והתוכן של השפה האנגלית כולל משמעות וכתיבה של מילים, כללי קומפוזיציה ודקדוק.
  • שירות לקוחות ושירות אישי: הכרת עקרונות ותהליכים למתן שירותי לקוחות ושירות אישי. זה כולל הערכת צרכי הלקוח, עמידה בתקני איכות והערכת שביעות רצון הלקוחות.
  • מתמטיקה: ידע בחשבון, אלגברה, גאומטריה, חשבון, סטטיסטיקה ויישומיהם.

- יכולות נדרשות -

  • הבנה בעל פה: היכולת להקשיב ולהבין מידע ורעיונות המוצגים באמצעות מילים ומשפטים מדוברים.
  • ביטוי מילולי: היכולת לתקשר מידע ורעיונות בדיבור כך שאחרים יבינו.
  • הבנה בכתב: היכולת לקרוא ולהבין מידע ורעיונות המוצגים בכתב.

- כישורים נדרשים -

  • שמיעה אקטיבית: מתן תשומת לב מלאה למה שאנשים אחרים אומרים, לקיחת זמן בשביל להבין את הנקודות הנשמעות, ושאילת שאלות כשמתאים ולא בזמן לא הולם.
  • דיבור: היכולת לדבר עם אחרים כדי להעביר מידע בצורה יעילה.
  • הבנת הנקרא: הבנת משפטים ופסקאות כתובות במסמכים הקשורים לעבודה.

- טכנולוגיות -

  • Adobe Systems Adobe Photoshop
  • Adobe Systems Adobe InDesign
  • Adobe Systems Adobe Illustrator
  • Adobe Systems Adobe Acrobat
  • Data entry software
  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Access
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Word
  • Oracle PeopleSoft
  • Salesforce software

ההודעה נשלחה בהצלחה, מייד ניצור עמך קשר.

רוצה עזרה בהכוונה ללימודים?